2009. 10. 26.

Egy külsős olvasói levél

Az alábbi olvasói levél a Metropol újság, 2009. október 14.-i számában jelent meg. Úgy vélem, hogy igen tanulságos, és elszomorító ez a levél:


72 éves vagyok, történetemet okulásképpen írtam le. A Kőbány-Kispest metróvégállomáson már láttam a társaságot, de nem gondoltam semmi rosszra. Dél körül, a 151-es busz megállójában újra láttam őket, majd amikor a Kőbánya felé tartó buszra felszálltam, újra ott voltak. Nem gyanítottam semmi még akkor sem, amikor ott szálltak, ahol én.
Már majdnem hazaértem, amikor az egyikük megkérdezte, hogy hány óra van. Én készségesen megmondtam, mire a másik letépte a nyakamból a két aranyláncomat. Ne gondoljanak valami nagy értékre, ezek a láncok vékonyak voltak, csak nekem értek sokat az emlékek miatt. Kérek minden időst és fiatalt, okuljon ebből, nehogy így járjon.
A tudat a legborzalmasabb, hogy ilyesmi már fényes nappal is megtörténhet
.”

Metropol, Posta rovat, 2009.10.14.



A tanulságokat most nem vonnám le. Várom az észrevétleket, és a tapasztalatokat komment formájában.


Vigyázzatok magatokra!

1 megjegyzés:

  1. A kezüket kellene letépni az ilyen sutyerákoknak... :( Sajnos védekezni csak társadalmilag lehetne, amitől mi még nagyon messze állunk és amíg felülről nem jön rá valamilyen példa, valami megoldás vagy lehetőség... Akár normális önvédelmi térvényekre gondolva...

    VálaszTörlés